Författare Ämne: Latanoprost studien vs. Forelasning  (läst 2119 gånger)

Utloggad Marcelo

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
Latanoprost studien vs. Forelasning
« skrivet: 09 april, 2015, 21:51:29 »
Hej Yvonne!

Jag laste ovan att en forelasning om Latanprost studien skulle va fardig till hoste  2015,
Eftersom jag sjalv inte narvara och bor utomlands och inte fann nagot om den under Synophoras hemsida skulle du inte kunna va snall och beratta lite kort om vad som sades och vad vi kan forvanta oss utav studien Helge forelaste om?

Mvh

Marcelo

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 375
    • Visa profil
SV: Latanoprost studien vs. Forelasning
« Svar #1 skrivet: 09 april, 2015, 22:45:08 »
Hej Marcelo
Jo då jag ska skriva så snart jag får informationen av den som skrev under föreläsningen.Hon är inne i en dålig period  just nu.Men jag skriver så fort jag vet något.I vilket land bor du nu?????
Hoppas allt är bra med dig!
Kram
Yvonne

Utloggad Marcelo

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
SV: Latanoprost studien vs. Forelasning
« Svar #2 skrivet: 09 april, 2015, 23:14:32 »
Hej Yvonne!

Bor i Uruguay(sydamerika) sen en tid tillbaks fast ar en gammal Malmo-bo sen fodsel ;)
Trakigt och hora att personen ar inne i en dalig period, ja sjalv hade en for inte sa lange sedan, kom pa att dem kommer med stressen pa jobbet for det mesta :(  , lakarna sager att ja behover byta jobb, inte sa enkelt alltid speciellt inte nar man har snart 10 ar pa nacken som man helt enkelt inte vill ge bort sa dar bara.....men man kanske skall borja tanka mer pa halsan an pa karriaren ett tag

Tack for ditt snabba svar och hoppas att vi snart far hora mer ifran Latanoprost studien!!

Marcelo