Författare Ämne: Hej har jag Meniere tror ni?  (läst 26306 gånger)

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 374
    • Visa profil
SV: Hej har jag Meniere tror ni?
« Svar #90 skrivet: 30 november, 2016, 13:32:19 »
 :)Hej Grumsgullan
Tydligt skrivet om Salovum ,Tror  att många gått och köpt det .Då  blir det dyrt .Men  här i Stockholm får vi det på "Ett grönt recept" Detta  fixade vd på lantmännen åt oss i Stockholms län. Så det är hans förtjänst
Väldigt orättvis i hela landet .Det  skulle gälla alla landsting. Men icke
Kram och lev gott på  Salovum   Kram Yvonne O.

Utloggad Ylva

• Full Member
  • Antal inlägg: 167
    • Visa profil
« Svar #91 skrivet: 30 november, 2016, 23:41:54 »
Hej igen, semlan2 :)
Ja du, det var mycket info på en gång ??? ???
Var faktiskt inne i en affär och kollade på Bio-Strath. Billig var den ju inte. Den lilla flaskan (250 ml) kostade 189:-
Och med deras dosrekommendation räcker den ca 2,5 vecka.
Ang. innehållet så var det en väldig örtsoppa (s.k. jästplasmolysat) blandat med kornmalt, apelsinjuice och honung.
Produkten sas innehålla 61 vitala ämnen för kroppen.
Medlet känns skumt men ok, vad gör man när inget annat hjälper. Ungefär som när cancersjuka förr i tiden använde THX (thymusextrakt) och mistelpreparat. Ett sista halmstrå..
Såg av din förteckning att aminosyran histidin ingick. Den borde ju vara snarlik det aktiva ämnet betahistidin, som ingår i Vertisan (Betaserc). Alltid något !!
Företagets presentation av Bio-Strath måste naturligtvis tas med en nypa salt. Hur mycket är sant och hur mycket är reklam??
Fast jag kanske skulle satsa på en omgång i alla fall, för bra tycks jag inte bli med min medicinering.
Önskar dig och andra menierare här en fin adventstid :)
Ylva

Utloggad semlan2

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
« Svar #92 skrivet: 01 december, 2016, 21:47:58 »
Testa, 189 kr är inte mycket för att testa ett långskott, det är billigt om det funkar, inte så mycket om det inte funkar. Jag tar inte riktigt full dos, ligger lite i underkant, tror jag, inte mätt så noga.
Det är naturligtvis en hel massa reklam men å andra sidan kan de påstå att det innehåller alla vitaminer, mineraler å allt om det inte gör det? Då borde de fått på tasken för länge sen, så att det innehåller nåt det gör det nog, sen om det hjälper oss är frågan, jag tror det kanske hjälper mina besvär, men jag skulle inte satsa så mycket pengar på det. Men jag tror att mina besvär kommer ur nån sorts brist för vad annars? Och de känsligaste och intrikataste grejerna är de första som börjar visa problem.
F ö igår kände jag igen under lite stress och när man tittar upp och ner snabbt å byter vy så känns det obehagligt, jag skyndar nu ta bio-strath, så får vi se om nån vecka hur jag känner mig.

Utloggad semlan2

• Jr. Member
  • **
    • Visa profil
« Svar #93 skrivet: 01 december, 2016, 21:53:19 »

Utloggad Hans

• Full Member
  • Antal inlägg: 187
    • Visa profil
« Svar #94 skrivet: 02 december, 2016, 15:29:25 »
Intressant Semlan. Inte sett förut.
Hans

Utloggad Gilla71

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
« Svar #95 skrivet: 02 december, 2016, 16:15:21 »
Intressant artikel Semlan. Tack  :)

//Gunilla

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #96 skrivet: 02 december, 2016, 17:43:50 »
Hej Semlan 2
Väldigt bra länk.Har inte sett den tidigare.Får jag lägga till den på våran Länksida???????
Kram Yvonne.O

Utloggad semlan2

• Jr. Member
  • **
    • Visa profil
« Svar #97 skrivet: 03 december, 2016, 16:02:21 »
Såklart, inte jag som äger den, hen har nog inget emot att bli länkad, det tror jag är helt okej att göra.

Utloggad semlan2

• Jr. Member
  • **
    • Visa profil
« Svar #98 skrivet: 20 maj, 2017, 18:17:09 »
Hej hur går det här? Tänkte skriva, har tänkt skriva många gånger men så har det inte blivit av, men alla fall nu har det gått några månader, och de har förlöpt som så att jag tagit bio-strath och när den tagit slut har jag gjort uppehåll, efter nån knapp månad ungefär börjar högerörat bråka med mig och då går jag å köper ny flaska bio-strath, efter ett par veckor avklingar problemen, sen så tar denna flaska slut å jag gör uppehåll varvid problemen återkommer och så vidare, detta har jag gjort nu några månader och det följer samma mönster om och om igen. Vet inte om det är inbillning men jag är ganska hundra på att det finns nånting i bio-strathen och inget annat jag hittills provat som mitt öra behöver. Säger inte att det hjälper er för det kanske inte är just meniere jag har men ja jag anser att det är värt att prova alla fall för flera, kan inte skada.
Ha det gott!

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #99 skrivet: 20 maj, 2017, 21:53:04 »
Hej semlan2
Det låter presic att det är något som är bra för din kropp .Du har ju verkligen gjort många försök .Fortsätt du och ta dina Bio Strath droppar. Härligt att något funkar. Kram och Lycka till framöver. Trevlig lördagskväll!!!!!! :) :) Yvonne.o

Utloggad Gilla71

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
« Svar #100 skrivet: 23 maj, 2017, 10:45:12 »
Hej semlan2  :)

Låter intressant.
Exakt vilka symtom är det som du upplever blir bättre med Bio-strath?

Mvh. Gunilla  :)