Författare Ämne: Tinnitus i böda öronen  (läst 3715 gånger)

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 381
    • Visa profil
Tinnitus i böda öronen
« skrivet: 04 februari, 2017, 12:55:41 »
Hej allesammans. Jag har fåt ett stort problem som jag inte vet hur jag ska lösa Jag har alltid       haft Tinnitus i  båda mina öron30 år
dag som natt .Före  jul hände något som jag ej kan förklara. Eftersom jag lärde mig att lägga Tinnitusen bakom mig så reagerade jag inte så mycket
på det då.<<<<<men nu har det bara sprängt i båda öronen Två olika staka ljud i vardera öra.Hala  dagagrna  och nätterna .Jag börjar att bli orolig.
som tur så ska jag till hörselvården i slutet av månaden. Men vet inte om dom kan göra något.?Jag som trodde jag hade koll på min Tinnitus
Ja nu har jag skrivit av mig. Är det någon som har något bra tips så mottager jag det  gärna.
Sprängdfyllda öron Kram Yvonne O.

Utloggad Gilla71

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: Tinnitus i böda öronen
« Svar #1 skrivet: 04 februari, 2017, 21:53:20 »
Hej Yvonne  :)

Det enda jag kan komma på är tinnitusappen som jag skrivit om tidigare. Den gör iallafall så att tinnitusen försvinner så länge man lyssnar på appen.

// Gunilla   :)

Utloggad yvonne.o

• Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 381
    • Visa profil
SV: Tinnitus i böda öronen
« Svar #2 skrivet: 05 februari, 2017, 14:36:10 »
 :)TackGunilla
 ja den kan jag pröva .Lyssnar annars på dom skivorna den gången jag lade Tinnitusen bakom mig.Jag vet ju att man bör tänka eller göra något annat,så man inte hela tiden lyssnar ¨på eländet.Tack för tips i alla fall kram yvonne :(